loading...
بیاتوتابترکی!
Mahdi76 بازدید : 147 جمعه 30 خرداد 1393 نظرات (1)
پسرخالم مهندس برقه..وضعشم توپه...خونه مجردی و ماشین آخرین مدلو..هیچ کسی رو هم تحویل نمیگیره.. دیروز یهو بعد یک قرن به من اس داده:زندگیمو برات میذارم!! منم ته ذوق مرگ برگشتم گفتم منم همین طور عزیز دلم! هنوز اس ام اسم تو راه بود که دیدم دوباره برام پیام داده پسرخام:اسم آهنگ امیر تتلوئه فعلا دسترسی به اینترنت ندارم.برام دانلودش میکنی؟؟! یعنی فکر میکنین من اون لحظه چیکار کردم؟؟ یک هفته تمام گوشیم خاموش بود از خجالت
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط فارس ویدیو در تاریخ 1393/03/31 و 18:41 دقیقه ارسال شده است

دوست عزیز من شما را لینک کردم . اگر می شود من رو هم لینک کنید.
با تشکر . (مدیریت فارس ویدیو)


کد امنیتی رفرش
درباره ما
بیاتوتابترکی!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 125
  • بازدید سال : 3,022
  • بازدید کلی : 14,019