loading...
بیاتوتابترکی!
Mahdi76 بازدید : 93 یکشنبه 18 خرداد 1393 نظرات (0)
لره شهید می شه به مادرش میگن: خاطره ای ازش داری؟ میگه آره! موقع رفتن بهش گفتم نرو گفت تو ... نخور!!! نره خر چيست؟ واحد محاسبه قدرت در مردهاي لر بجاي اسب بخار!!!! ترکه به البرادعی رئیس اژانس انرژی هسته ای میگه:تو واقعا دکتر هستی؟ اونم با افتخار می گه:بله من دکتر هستم.ترکه میگه:خوب بدبخت پس چرا تو اژانس کار میکنی؟!!! به تركه مي گن بچه كجائي ؟ ميگه : بچه تهرون مي گن : كجاي تهرون؟ ميگه: کیلوتر 700 جاده ی تهران-اردبیل!! ترکه دفتر خاطراتش پر میشه میندازتش دور! ميدوني لرها چه جوري گوسفنداشونو ميشمرن ؟ پاهاشونو ميشمرن تقسيم بر چهار ميكنن!!!!! لره بعد از عملیات داشته شهدا رو جمع و توی پلاستیک می کرده بین شهدا یه زخمی بوده که به زحمت میگه من زخمی هستم شهید نشدم. لره میگه بیا برو توی پلاستیک شهید شدی بدبخت داغی نمیفهمی!!!!! به لره کار ميدن که کف اتوبان رو لاين بکشه … روز اول 20 کيلومتر رنگ ميزنه… روز دوم 10 کيلومتر رو و روز سوم کمتر از يه کيلومتر … صاحب کارش بهش ميگه هوي چرا تو هر روز کمتر از ديروز کار ميکني…؟ ميگه : “من نميتونم بهتر از اين کار کنم… چون هر روز دارم از قوطي رنگ دورتر ميشم!!! ترکه ميره جبهه . نارنجك به خودش می بنده ميره زير تانك خودی ! رو سنگ قبرش می نويسن : حسين نفهم!!! ترکه با لباس تو رودخونه شنا میکرده؛ میگن :چیکار میکنی؟ میگه : لباسامو میشورم ... میگن : ماشین لباسشویی تو خونه ندارین؟ میگه : داریم؛ ولی وقتی میرم اون تو؛ سرم گیج میره!!!!!!!!!!! ترکه تو اتاقش عکس گورخر زده بود.رفیقش ازش میپرسه این عکس کیه میگه:مال بابامه زمانیکه تو یوونتوس بازی میکرد.. از یه کارشناس میپرسن لقد ( لگد) چیست؟ میگه حرکتیست رزمی که لرها به صورت نشسته برای تربیت فرزندان از ان استفاده میکنند!!! نصیحت لر به فرزندش : تا وقتی زور داری از عقلت استفاده نکن.. قلقلک لری چیست؟ عملی است وحشیانه که منجر به فوت فرد میشود!!!!!
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بیاتوتابترکی!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 134
  • بازدید سال : 3,031
  • بازدید کلی : 14,028